29. marraskuuta 2011

Huopuu, huopuu... liikaa!

Me ollaan Novitan Huopasen kanssa tehty hyvää yhteistyötä jo monen projektin ajan, mutta nyt se teki mulle temput! Olin aikeissa tehdä taaperolleni huopatossut pukinkonttiin, mutta pesukoneessa valmistuikin aivan liian pienet töppöset, joita ei saatu ollenkaan jalkaan. Ohje on Novitalta kevät-lehdestä ´07. Ikinä ei kuitenkaan kannata lannistua epäonnistumista ja Tampereen Kädentaidot-messuilta mukaan lähtikin uudet kerät Huopasta. Ja eiköhän pikkutossuillekin käyttäjä löydy ja pysyypähän tonttu kiireisenä, kun hommat saa tehdä kahteen kertaan ;)

3 kommenttia:

  1. Mulla on päinvastainen ongelma. Olen tehnyt kaksi paria tossuja ja kumpikaan ei huopunut tarpeeksi. Ei edes kahdessa pesussa :(

    Söpöt tossut joka tapauksessa.

    VastaaPoista
  2. Somat! Itsekin olen monesti miettinyt huopatossujen tekoa, mutta olen pelännyt juurikin tuota huovuttamista, että kutistuu joko liikaa tai liian vähän..

    VastaaPoista
  3. Niin, se on aina iloinen tai vähemmän iloinen ylläri, mitä sieltä koneesta tulee!

    VastaaPoista